Αγαπημένα

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία έχετε.

Στείλτε μας το μήνυμα σας

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία και πατήστε το κουμπί “ΑΠΟΣΤΟΛΗ”

    FAQ

    Συχνές Ερωτήσεις

    Πώς και πού μπορώ να πληρώσω (εξοφλήσω) την κράτησή μου;

      1. Η εξόφληση των κρατήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους εξής τρόπους:
        • Μέσω της ιστοσελίδας της ticketplus.gr με την χρέωση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας (Visa και Mastercard) αμέσως μετά την διαδικασία ηλεκτρονικής κράτησης των εισιτηρίων.
        • Καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ticketplus με χρέωση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας (Visa και Mastercard) μέσω της διαδικασίας VPOS.
        • Αναζητώντας στην ενότητα Σημεία τη διεύθυνση που σας διευκολύνει, μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα, ώστε να εξοφλήσετε την κράτησή σας με μετρητά.

        Σε όλους τους παραπάνω τρόπους εξόφλησης υπάρχουν έξοδα διαχείρισης και παροχής υπηρεσιών τα οποία ενδέχεται να διαφέρουν για την κάθε εκδήλωση.

    Από πού και πώς μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου;

    Τα εισιτήρια που θα εξοφληθούν ηλεκτρονικά στο σύστημά μας με κάρτα, θα σας αποσταλούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα έχετε δηλώσει κατά την κράτησή σας και μπορείτε να προσέλθετε στον χώρο της εκδήλωσης είτε επιδεικνύοντας το barcode από το mail σας είτε με την εκτύπωση του εισιτηρίου απ’ το mail.

    Εάν εξοφλήσετε την κράτηση σας σε κάποιο από τα σημεία, θα λάβετε πιστωτικό κουπόνι με το οποίο μπορείτε να προσέλθετε στο ταμείο του θεάτρου και να το ανταλλάξετε με το κανονικό εισιτήριο.

    Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την κράτησή μου;
    Μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο της ticketplus για να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την κράτησή σας (αφορά μη εξοφλημένα εισιτήρια).
    Κορυφή